Benelli TRK 702 X

Kód: 919191/BIL 919191/ZEL 919191/SED 919191/KRE Zvolte variantu
Novinka Připravujeme
Neohodnoceno
Značka: Benelli
189 990 Kč / ks 157 017 Kč bez DPH
na objednávku na objednávku na objednávku skladem Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
INZUN příplatky ?
Můžeme doručit do:
- - - 30.04.2024 Zvolte variantu

Dlouho očekávaná novinka je zde. Benelli TRK 702 X je čisté dobrodružství, extrémně všestranné, hbité a snadno ovladatelné, navržené tak, aby zvládlo jakýkoli typ trasy, jak na asfaltu, tak v terénu, a postavené tak, aby se konečně mohlo pustit do nových a vzrušujících dobrodružství. Vášeň, svoboda a zábava na jediném motocyklu, ať už se rozhodnete pro jakoukoli cestu, aniž byste své touze cestovat omezovali. TRK 702 X je ve skutečnosti vyzrálý motocykl, ideální pro ty, kteří chtějí pevné, autentické a snadno použitelné dvoukolky. Motocykl schopný zaručit optimální výkon, aniž by zároveň jezdce kdy dostal do potíží, vyvinutý oddělením výzkumu a vývoje a Benelli Style Center, aby rozšířil řadu dobrodružných kol Casa del Leoncino a vstoupil do řady se středním motorem.
Motocykl zrozený a vyvinutý výhradně v Pesaru, který má jedinečný a extrémně rozpoznatelný design, sdílený se svou silniční „sestrou“, s plynulými a dynamickými liniemi, schopnými nabídnout tomuto dvoukolovému vozu Benelli velmi agresivní povahu se silnou identita. Design TRK 702 X vychází z potřeby vyvinout koncepty představené u modelu 800, konsolidovat a učinit nejcharakterističtějšími stylistickými prvky rozpoznatelnými a přeměnit je ve stylistické rysy rodiny TRK. Prvky, jako je světlo, s dvojitým LED modulem zasazeným do ikonické struktury masky nebo jako design tanku, vyrobené z kovu v oblasti kontaktu s nohama jezdce, zabírají minimální prostor a umožňují maximální volnost pohybu. pohyb, aniž by byla penalizována kapacita nádrže 20 litrů. Dalším charakteristickým rysem nového TRK 702 X, sdíleným s ostatními novými přírůstky v této řadě, jsou zadní madla, velkorysá, ale dokonale integrovaná do profilu vozidla, s dlouhými končetinami, aby nabízela maximální pohodlí i cestujícím. zároveň poskytuje velmi důležitý stylistický prvek, který definuje zadní část motocyklu.

Konstrukce, která se dokonale integruje se zbrusu novým 698ccm dvouválcovým řadovým motorem Benelli, navrženým díky zkušenostem získaným z vývoje motorů 500cc a 800cc, ze kterých se zrodila tato nová platforma, která představuje technická řešení již používaná v minulé, ale upravené podle logiky snížení hmotnosti a velikosti, čímž se zlepšil výkon vozidla. Stejně jako silniční verze i tlukoucí srdce TRK 702 X poskytuje výkon 76,2 HP (56 kW) při 8750 ot/min a točivý moment 68,2 Nm při 6250 ot/min, vždy připravený a temperamentní. Rozvod je dvojitý vačkový hřídel v hlavě, 4 ventily na válec, s řetězovým pohonem a klikový hřídel s klikovými čepy přesazenými o 180°. Elektronické vstřikování s dvojitým tělem škrticí klapky o průměru 41 mm. Na druhé straně je převodovka vybavena odnímatelnou 6stupňovou převodovkou na straně spojky, které pomáhá spojka v olejové lázni se serverem točivého momentu, což výrazně snižuje sílu vyvíjenou na spojkovou páku při zachování měkkého a přesného převodu. zasnoubení. Motor 698c.c. zahrnuje také verzi se sníženým výkonem 35 kW pro licence A2.

Také v tomto případě, jak velí tradice, je rám trubkový mřížoví s ocelovým plátem, odvozeným z modelu 500 ccm, vyvinutý speciálně pro zajištění maximální obratnosti na silnici i mimo ni. Díky optimálnímu vyvážení hmotnosti, navrženému přesně tak, aby nikdy nepřivedl uživatele do potíží, je TRK 702 X kolo vhodné pro najíždění kilometrů za jakýchkoli podmínek: je to také díky nastavení odpružení, které má přední vidlici upside- dolů s klanicemi 50 mm, se zdvihem 140 mm a hliníkovou kyvnou vidlicí s centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a hydraulickou odrazovou brzdou, se zdvihem 50 mm (173 mm na kole).

Brzdový systém se skládá z dvojitého předního kotouče o průměru 320 mm s dvoupístkovým plovoucím třmenem a zadního kotouče o průměru 260 mm s jednopístkovým plovoucím třmenem. 19" přední kola a 17" kola z hliníkové slitiny s ocelovými paprsky jsou obuta do pneumatik Pirelli Scorpion Rally STR 110/80, respektive 150/70.

Přestože je TRK 702 X jistě motocyklem s dobrodružnou povahou, zvláštní pozornost je věnována pohodlí a účinnosti. Stejně jako silniční verze se i tato nová dvoukolka vyznačuje velkou standardní kapotáží, schopnou dokonale chránit jezdce i spolujezdce. Volitelně jsou k dispozici vyhřívané rukojeti a sedlo jezdce, snadno ovladatelné z ovládacího bloku řídítek, podsvícené, pro maximální viditelnost i v noci. TRK 702 X má také nádrž o objemu 20 litrů. Full LED optická skupina nabízí originální a okamžitě rozpoznatelný design. Tato dvoukolka také nabízí full LED světelnou jednotku a 5'' barevný TFT displej s vysokým rozlišením, který má bluetooth připojení pro připojení k telefonu a zobrazení příchozích hovorů, zatímco zámky řídítek lze použít k otevření a zavření hovoru. Na přání má TRK 702 X také inovativní palubní kameru integrovanou v předním zobáku kola, která umožňuje nahrávat videa a pořizovat fotografie v reálném čase stažením aplikace do mobilního telefonu a připojením přes wi- fi.

Benelli TRK 702 X bude k dispozici ve všech dealerstvích Benelli v odstínech Anthracite Grey a Moon Grey od začátku jara 2023. Cena se stále určuje.

Pro některé trhy bude k dispozici i verze s výkonem 35 kW.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Technické specifikace

 

Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Vrtání x zdvih: 83 x 64,5 mm
Zdvihový objem: 698 ccm
Kompresní poměr: 11,6 : 1
Maximální výkon: 51,5 kW (76,2 Cv) při 8750 ot. / min. možné i jako verze s 35 kW
Max. točivý moment: 68,2 Nm (6,9 kgm) při 6.250 ot./min.
Startování motoru: Elektrický startér
Převodovka: 6ti rychlostní
Sekundární převod: Řetězem
Rozměry (D x Š x V): 2.225 x 915 x 1.410 mm
Rozvor: 1.492 mm
Výška sedla: 836 mm
Objem nádrže: 20 litrů ,reserva 3l
Pneumatika - přední: 110/80 R19 - 59V
Pneumatika - zadní: 150/70 R17 - 69V
Odpružení - přední: Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 140mm
Odpružení - zadní: Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku
Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 2pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS
Brzda - zadní: Disk o průměru 260 mm se 1 pístek a ABS
Pohotovostní hmotnost: 235 kg
svíčka: NGK CR8E

 

Modely Benelli TRK 702 a TRK 702X jsou vybaveny nejnovější generací přístrojové desky, která může být propojena s chytrým telefonem prostřednictvím Bluetooth a Wi-Fi 

Na odkaze níže najdete konkrétní návod, jak telefon s novým TRK 702 propojit:

https://www.youtube.com/watch?v=FH7v1HKnCFo&t=1s

Doplňkové parametry

Kategorie: Sortiment
Záruka: 4 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX