Reklamace zboží

1) Při poškození zboží přepravcem

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

 

2) Když zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Postupujte v systému RETINO. Vyplňte reklamaci a do závady napište, že zboží není kompletní. Naši pracovníci problém budou obratem řešit.

3) Záruční reklamace

Postupujte v systému RETINO a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Postupujte s reklamací v systému RETINO: 

 

 

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
  • Prodejce si vyhrazuje dle VOP prodloužit lhůtu reklamace na zboží pocházející od zahraničních dodavatelů na 60 kalendářních dnů.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení