Reklamace zboží

1) Při poškození zboží přepravcem

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

 

2) Když zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Postupujte v systému RETINO. Vyplňte reklamaci a do závady napište, že zboží není kompletní. Naši pracovníci problém budou obratem řešit.

3) Záruční reklamace

Postupujte v systému RETINO a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Postupujte s reklamací v systému RETINO: 

 

 

Lhůty pro vyřízení reklamace

  • Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
  • Prodejce si vyhrazuje dle VOP prodloužit lhůtu reklamace na zboží pocházející od zahraničních dodavatelů na 60 kalendářních dnů.
  • Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
  • Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.