Reklamace zboží
1) Při poškození zboží přepravcem
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Jedná-li se o doručení:
- Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
- DPD oznamte neprodleně na tel. 841 700 700, vždy postupujte dle návodu https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
- PPL oznamte 844 775 775, vždy postupujte s reklamací podle návodu https://reklamace.ppl.cz/
- ZÁSILKOVNA obraťte se osobně na svoje výdejní místo, vždy postupujte podle návodu https://www.zasilkovna.cz/reklamace
2) Když zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Postupujte v systému RETINO. Vyplňte reklamaci a do závady napište, že zboží není kompletní. Naši pracovníci problém budou obratem řešit.
3) Záruční reklamace
Postupujte v systému RETINO a popište nám problém, který se zbožím máte. Obratem Vám poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Postupujte s reklamací v systému RETINO:
Lhůty pro vyřízení reklamace
- Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.
- Prodejce si vyhrazuje dle VOP prodloužit lhůtu reklamace na zboží pocházející od zahraničních dodavatelů na 60 kalendářních dnů.
- Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
- Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté případně kontaktován(a) a informován(a) naším reklamačním oddělením o dalším postupu.